۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۵۸۴۵۱۰
آیت الله صافی گلپایکانی:

حماسه اربعین از افتخارات شیعه است| قدر نعمت اربعین را بدانیم

حضرت ‌آیت الله صافی گلپایگانی حماسه اربعین را یک برنامه عظیم بی نظیر در دنیا و از افتخارات شیعه دانست که هر سال بر عظمت آن افزوده می شود و شیعیان باید قدر این نعمت را بدانند.
آیت الله صافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی امروز در دیدار رییس و مسؤولان ستاد مرکزی اربعین حماسه اربعین را یک برنامه عظیم بی نظیر در دنیا و از افتخارات شیعه دانست که هر سال بر عظمت آن افزوده می شود.

وی افزود: هر ساله میلیون ها انسان عاشق و آزاده در ایام اربعین در کربلا حضور پیدا کرده و به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) عرض ارادت می کنند که باید قدر این نعمت الهی را دانست و شکرگزار آن بود.

این مرجع تقلید با بیان این که تلاش برای زائران اربعین مورد توجه امام زمان(عج) است، اظهار داشت: مسؤولان و دست اندرکاران برنامه اربعین باید قدر نعمت و فرصتی که خداوند به آن ها برای خدمت به زوار سیدالشهدا را عنایت فرموده را بدانند.

وی بر تقویت روز افزون این حماسه عظیم و فراهم کردن زیرساخت ها برای زیارت راحت تر زوار حسینی تأکید کرد و ادامه داد: باید بیشتر به ابعاد گوناگون این حماسه عظیم بها داده شده و بر آن ها سرمایه گذاری شود تا شاهد تأثیرات شگرف آن در دنیای اسلام و جهان باشیم.

ارسال نظرات